Vælg medlemskab

Du kan her vælge dit medlemskab. Har du svært ved at vælge, så kontakt os meget gerne. Så kan vi hjælpe dig med at vælge den pakke, som dækker netop dine behov. 

Tilfredse medlemmer

både skriftlig og telefonisk hjælp

Svar inden 24 timer

  • Halvårlig medlemskab med månedlig betaling
  • Halvårlig medlemskab med halvårlig betaling (spar 1 måned)

hjælp til selvhjælp

DKK 49
/pr. måned
  • Skriftlig rådgivning
  • Telefonisk rådgivning
  • Svar inden 24 timer
  • Tjek af lejekontrakt
  • Tjek af husleje
  • Periode for medlemskab: 6 måneder, minimumspris: 294 kroner i alt med månedlig betaling på 49 kroner

Basis

DKK 99
/pr. måned
  • Skriftlig rådgivning
  • Telefonisk rådgivning
  • Svar inden 24 timer
  • Tjek af lejekontrakt
  • Tjek af husleje
  • Egen rådgiver
  • Skabeloner og guides
  • Standarddokumenter
  • Hjælp til skrivelser
  • Periode for medlemskab: 6 måneder, minimumspris: 594 kroner i alt med månedlig betaling på 99 kroner

Premium

DKK 199
/pr. måned
  • Skriftlig rådgivning
  • Telefonisk rådgivning
  • Svar inden 24 timer
  • Tjek af lejekontrakt
  • Tjek af husleje
  • Egen rådgiver
  • Skabeloner og guides
  • Standarddokumenter
  • Hjælp til skrivelser
  • Udarbejdelse af skrivelser
  • Overtage dialog med udlejer
  • Sag ved Huslejenævn
  • Periode for medlemskab: 6 måneder, minimumspris: 1.194 kroner i alt med månedlig betaling på 199 kroner

hjælp til selvhjælp

DKK 294
/pr. halve år
  • Skriftlig rådgivning
  • Telefonisk rådgivning
  • Svar inden 24 timer
  • Tjek af lejekontrakt
  • Tjek af husleje
  • Periode for medlemskab: 6 måneder

Basis

DKK 499
/pr. halve år
  • Skriftlig rådgivning
  • Telefonisk rådgivning
  • Svar inden 24 timer
  • Tjek af lejekontrakt
  • Tjek af husleje
  • Egen rådgiver
  • Skabeloner og guides
  • Standarddokumenter
  • Hjælp til skrivelser
  • Periode for medlemskab: 6 måneder
Spar 1 måned

Premium

DKK 999
/pr. halve år
  • Skriftlig rådgivning
  • Telefonisk rådgivning
  • Svar inden 24 timer
  • Tjek af lejekontrakt
  • Tjek af husleje
  • Egen rådgiver
  • Skabeloner og guides
  • Standarddokumenter
  • Hjælp til skrivelser
  • Udarbejdelse af skrivelser
  • Overtage dialog med udlejer
  • Sag ved Huslejenævn
  • Periode for medlemskab: 6 måneder
Spar 1 måned

Hvad er gældende for medlemskab hos DIGURA?

Er der et oprettelses- eller andre skjulte gebyrer?

Nej – der er hverken et oprettelsesgebyr eller andre skjulte gebyrer hos DIGURA. Vi ønsker et gennemskueligt og transpararent løsning, hvor medlemmerne får, hvad de betaler for. Hverken mere eller mindre. 

Er der en BINDINGSPERIODE?

Hvis du har valgt halvårlig betaling, er der ikke en minimumsperiode. Hvis du har valgt månedsbetaling, er der en bindingsperiode på 6 måneder. Månedsbetaling har været efterspurgt fra flere medlemmer, hvorfor vi nu har introduceret det, men vi er nødt til at opretholde en minimumsperiode på 6 måneder for at sikre den nødvendige kvalitet og allokeret ressourcer.

Du betaler forud

Når du er betalende medlem hos DIGURA sker betalingen forud. 

Hvad er opsigelsesperioden?

Du kan altid opsige dit abonnement. Dog giver DIGURA ikke refusion for resterende abonnementsperioder. Ved ønske om opsigelse kan du afmelde dig på medlemssiden.

Er I forsikrede?

Som en af de få på markedet har DIGURA selvfølgelig en ansvars- og rådgiverforsikring. Den har aldrig været i brug, men det er vigtigt for os at skabe tryghed hos dig.

Hvilken type betaling accepterer I?

Vi accepterer kortbetaling, herunder visa dankort, visa elektron, mastercard og maestro. 

Kan jeg nedgradere eller opgradere mit medlemskab?

Du kan altid opgradere dit medlemskab løbende. Hvis du ønsker at nedgradere, kan dette ske, når enten din minimumsperiode eller løbende betalingsperiode er udløbet. Ved ønske om ændring af medlemsløsning, kan du blot kontakte din rådgiver om dette. 

Hvornår på døgnet kan jeg få rådgivning?

Det er muligt at få rådgivning alle ugens hverdage mellem 09.00 – 16.00. Hvis du ønsker et telefonisk opkald, skal der bookes et tidspunkt. Dette giver din rådgiver mulighed for at sætte sig ind i din sag på forhånd. Du booker via medlemssiden.

Sker min betaling løbende?

Der sker automatisk løbende betaling fra det betalingskort, der indgår i dine betalingsoplysninger, indtil medlemskabet opsiges. 

Hvad sker der, hvis mit kort spærres eller jeg får nyt?

Hvis du mister dit kort eller du får et nyt, så er det vigtigt, at du kontakter DIGURA, så vi kan få opdateret dine betalingsinformationer. Hvis dette ikke sker, vil dit medlemskab blive lukket ned, og du vil ikke kunne få rådgivning.