DIGURA home medlemskab

Oplev sikkerheden som den burde være

Med DIGURA home får du ikke kun juridisk rådgivning, men beskyttelse af hele dit lejemål ligegyldigt beliggenhed og antal beboere.

iPhone DIGURA home logo

Start allerede i dag

Når du tilmelder dig får du med det samme tildelt dit eget personlige rådgiverteam der står til rådighed for dig. Ligegyldigt hvem fra dit team du er i kontakt med, er de altid opdateret på din sag.

Book opkald eller send mail

Du kan med det samme begynde at bruge dit medlemskab ved at booke opkald med en fra dit rådgiverteam eller sende dem en besked. De vil altid være sat ind i din sag inden et opkald.

Oplev sikkerheden

Vi svarer dig altid tilbage inden 24 timer, og vi vil altid være der for dig, når du har brug for os. Vi er din tryghed i lejeaftalen. 

Få et overblik

Halvårligt medlemskab med månedlig betaling
Halvårligt medlemskab med halvårlig betaling (spar 1 måned!)

Tryg

79kr./md.

Gælder hele adressen

Med safe-pakken får du dit eget personlige login. Her kan du nemt komme i kontakt med en rådgiver, starte en sag eller se status på din igangværende sag.

Du får adgang til juridisk rådgivning både skriftligt og telefonisk.

Ved telefonisk rådgivning får du adgang til et booking system, hvor du booker samtaler med dit rådgiverteam.

Vi tjekker om du betaler for meget i husleje, og gennemgår din lejekontrakt for eventuelle fejl og mangler. 

Du vil blive tilknyttet dit eget rådgiverteam, som altid er 100% inde i din sag. 

Der er en minimumsperiode på 6 måneder, derfor er minimumspris: 474 kroner i alt med månedlig betaling 79 kroner.

Sikkerhed

149kr./md.

Gælder hele adressen

Du vil få adgang til skabeloner og guides, og vi står selvfølgelig til rådighed for at hjælpe dig med at bruge dem. 

Vi kan hjælpe dig med at udfærdige skrivelser til din sag. Både til udlejer, myndigheder eller andre parter. 

Vi hjælper dig med at gennemgå standarddokumenter, herunder eksempelvis indflytningsrapport, fraflytningsrapport, fraflytningsopgørelse, forbrugsregnskaber og lignende dokumenter. Vi kan også hjælpe dig med at udfærdige og finde standarddokumenter til din udlejer.
 

Der er en minimumsperiode på 6 måneder, derfor er minimumspris: 894 kroner i alt med månedlig betaling 149 kroner.

Sikkerhed+

249kr./md.

Gælder hele adressen

Vi udarbejder de juridiske skrivelser for dig, så du hurtigt og nemt kan svare udlejer uden at skulle formulere dig på skrift.

Vi ved at det kan være frusterende og svært at tage dialogen med udlejer. Derfor tilbyder vi at overtage hele dialogen for dig. Du skal altså ikke bekymre dig om noget i processen

Hvis vi ikke kan nå til enighed med udlejer i din sag, så er det i secure-pakken inkluderet, at DIGURA kan repræsentere dig ved beboer-  eller huslejenævnet. 

Der er en minimumsperiode på 6 måneder, derfor er minimumspris: 1.494 kroner i alt med månedlig betaling 249 kroner.

Tryg

395kr./halve år

Gælder hele adressen

Med safe-pakken får du dit eget personlige login. Her kan du nemt komme i kontakt med en rådgiver, starte en sag eller se status på din igangværende sag.

Du får adgang til juridisk rådgivning både skriftligt og telefonisk.

Ved telefonisk rådgivning får du adgang til et booking system, hvor du booker samtaler med dit rådgiverteam.

Vi tjekker om du betaler for meget i husleje, og gennemgår din lejekontrakt for eventuelle fejl og mangler. 

Du vil blive tilknyttet dit eget rådgiverteam, som altid er 100% inde i din sag. 

Sikkerhed

745kr./halve år

Gælder hele adressen

Du vil få adgang til skabeloner og guides, og vi står selvfølgelig til rådighed for at hjælpe dig med at bruge dem. 

Vi kan hjælpe dig med at udfærdige skrivelser til din sag. Både til udlejer, myndigheder eller andre parter. 

Vi hjælper dig med at gennemgå standarddokumenter, herunder eksempelvis indflytningsrapport, fraflytningsrapport, fraflytningsopgørelse, forbrugsregnskaber og lignende dokumenter. Vi kan også hjælpe dig med at udfærdige og finde standarddokumenter til din udlejer.
 

Sikkerhed+

1245kr./halve år

Gælder hele adressen

Vi udarbejder de juridiske skrivelser for dig, så du hurtigt og nemt kan svare udlejer uden at skulle formulere dig på skrift.

Vi ved at det kan være frusterende og svært at tage dialogen med udlejer. Derfor tilbyder vi at overtage hele dialogen for dig. Du skal altså ikke bekymre dig om noget i processen

Hvis vi ikke kan nå til enighed med udlejer i din sag, så er det i secure-pakken inkluderet, at DIGURA kan repræsentere dig ved beboer-  eller huslejenævnet. 

FAQ

Nej – der er hverken et oprettelsesgebyr eller andre skjulte gebyrer hos DIGURA. Vi ønsker et gennemskueligt og transpararent løsning, hvor medlemmerne får, hvad de betaler for. Hverken mere eller mindre.

Hvis du har valgt halvårlig betaling, er der ikke en minimumsperiode.

Hvis du har valgt månedsbetaling, er der en bindingsperiode på 6 måneder. Bindingsperioden er for at sikre den nødvendige kvalitet i vores rådgivning.

Når du er betalende medlem hos DIGURA sker betalingen forud.

Som medlem hos DIGURA kan du forvente svar inden for 24 timer på hverdage.

Nej – der er hverken et oprettelsesgebyr eller andre skjulte gebyrer i DIGURA home. Vi ønsker en overskuelig og transpararent løsning, hvor man får, hvad man betaler for.

Dog skal du være opmærksom på, at hvis du skal have en sag sendt til Huslejenævnet, skal du selv betale gebyret hertil, som udgør 315 kr. (2021).

Nej – det koster intet i oprettelse ved DIGURA home.

Vi accepterer kortbetaling, herunder Visa Dankort, Visa Elektron, Mastercard og Maestro. 

Du kan altid opgradere dit medlemskab løbende. Hvis du ønsker at nedgradere, kan dette ske, når enten din minimumsperiode eller løbende betalingsperiode er udløbet. Ved ønske om ændring af medlemsløsning, kan du blot kontakte din rådgiver om dette.

Det er muligt at få rådgivning alle ugens hverdage mellem 09.00 – 16.00. Hvis du ønsker et telefonisk opkald, skal der bookes et tidspunkt. Dette giver din rådgiver mulighed for at sætte sig ind i din sag på forhånd. Du booker via medlemssiden.

Der sker automatisk løbende betaling fra det betalingskort, der indgår i dine betalingsoplysninger, indtil medlemskabet opsiges. 

Hvis du mister dit kort eller du får et nyt, så er det vigtigt, at du kontakter DIGURA, så vi kan få opdateret dine betalingsinformationer. Hvis dette ikke sker, vil dit medlemskab blive lukket ned, og du vil ikke kunne få rådgivning.

Som medlem er der ikke andre udgifter til os end den månedlige ydelse, men hvis sagen skal sendes til Huslejenævnet, så skal du selv betale gebyret hertil 315 kr. (2021).

Fordele

Du sikrer hele adressen

Det er faktisk hele lejemålsadressen (den angivne adresse i lejekontrakten), som er beskyttet af DIGURA home.

Vi svarer altid i løbet af 24 timer

Hos DIGURA går vi meget op i tryghed, og vi bestræber os derfor altid på at svare dig i løbet af 24 timer.

Vi lytter til dig

Vi har hjulpet mange forskellige lejere med forskellige problemstillinger, og det ligger os nært at være der for dig.

logo
logo
logo
logo
logo