Hvorfor skal du vælge DIGURA til at hjælpe dig med din sag?

Håndtryk

Vi mener selv, at vi er noget helt særligt – men det skal du selvfølgelig også synes. Vi har nedenfor beskrevet hvorfor vi mener, at vi er din rigtige samarbejdspartner, hvis du ender i lejeretlige problemer.

Hos DIGURA kan vi hjælpe dig, hvis du har problemer med din udlejer. 

Men hvorfor skal du vælge lige præcis os til at føre din sag, når der findes andre udbydere på markedet?

Vi har her samlet de 3 bedste grunde til, at vi er den helt rigtige samarbejdspartner for dig, hvis du ender i lejeretlige problemer.

3 gode grunde til at vælge os, der er nemme at forstå

Hos DIGURA er vi anderledes end de andre spillere på markedet – og det er vi stolte af. 

Vi er trætte af dyre advokatregninger (er du ikke også det?), og vi er heller ikke just tilhængere af påtvungne kontingentløsninger hos de forskellige lejerforeninger.

Derfor har vi valgt at gribe tingene an på en anden måde.

Vi har allieret os med de dygtigste eksperter inden for lejeret – og vi sætter vi en ære i at tænke innovativt og bruge den smarteste teknologi, vi kan få fingrene i.

1. En vurdering er helt gratis - og du skal kun betale, hvis vi vinder din sag

Det bedste af det hele er næsten, at vi kan tilbyde dig en gratis vurdering af din sag. 

Ja, du hørte helt rigtigt. Vi tager ikke penge for at se nærmere på din sag og vurdere, om den har sandsynlighed for at få medhold ved Huslejenævnet. 

Og så får du endda svar samme dag, som du beder os om at vurdere din sag.

Vi har fået udviklet en software, der på effektiv vis kan sammenholde oplysningerne om din sag med over 5000 gældende lejeretlige afgørelser samt den gældende lov på området.   

Viser det sig, at din sag har potentiale for at kunne få medhold ved Huslejenævnet, tilbyder vi dig at føre sagen. Det kan vi ikke gøre gratis, men vi kan til gengæld tilbyde dig en særdeles fordelagtig betalingsmodel.

Du skal kun betale, hvis vi vinder sagen for dig, eller hvis vi opnår at indgå en forligsaftale med din udlejer. 

Ellers skal du ikke på noget tidspunkt i forløbet have penge op ad lommen.

2. Du løber ingen risiko, når du får vores hjælp

Det er risikofrit for dig som lejer at få hjælp af os hos DIGURA. 

Som vi allerede har været inde på, vurderer vi på forhånd, om der overhovedet er en reel chance for, at du kan få medhold i din sag. Ellers tilbyder vi dig ikke at tage den op for dig.

Har du en god sag, der har god sandsynlighed for at vinde hos Huslejenævnet, skal du stadig kun betale, hvis vi vinder sagen for dig, eller hvis vi får indgået en forligsaftale. 

Vinder vi ikke din sag, skal du ikke betale for vores hjælp.

Du løber altså ingen risiko, og du kommer ikke til at betale i dyre domme for at køre en sag, der i sidste ende ikke ender ud med et udfald, der er gunstigt for dig som lejer.

Lyder det ikke også som fornuft i dine ører?

3. Du slipper for selv at bruge tid på at sætte dig ind i sagerne

Er du i tvivl om, hvorvidt du har en god sag eller ej? Så er der ingen grund til, at du selv bruger tid på at sætte dig ind i den komplicerede lejelov.

Det gør vores eksperter gerne for dig. 

Som vi allerede har været inde på, er det altid gratis og uforpligtende at få os til at vurdere din sag og komme med vores vurdering af, hvorvidt det er en sag, du bør gå videre med, eller om det er en sag, du har ringe chancer for at få noget ud af i sidste ende.

Vi ordner det hele for dig. Og hos os går du aldrig ned på kvaliteten af din sagsbehandling. Vores dygtige juridiske team er eksperter i lejeloven, og de gør til hver en tid deres bedste for at sikre, at du som lejer ikke bliver snydt eller behandlet dårligt.

Og så alle de andre gode grunde til at vælge os…

  • Du bliver tildelt din egen personlige rådgiver, som du altid kan kontakte.
  • Du slipper for at leje ekspert – det klarer vi for dig. Vi er specialiseret i lejeret, og vi arbejder udelukkende med dette som arbejdsområde.
  • Skulle der ske en fejl? Intet problem. Vi er forsikrede, hvis der mod forventning skulle ske en fejl.
  • Vi gør brug af teknologi, således at din sagsmappe indeholder lovtekst, retspraksis og processkrift, som er individuelt tilpasset din konkrete sag. 
  • Du er hele tiden up to date med processen. Vi opdaterer dig løbende, så du aldrig er i tvivl om, hvordan din sag forløber.
  • Du skal ikke betale et eneste servicegebyr, før din sag er afsluttet, og du har vundet.
  • Du skal ikke være bange for at ødelægge forholdet mellem dig og din udlejer. Vi optrapper ikke konflikten med din udlejer, men tager en ordentlig og fornuftig dialog med ham eller hende.

Sådan fungerer en sag hos DIGURA

Skærmbillede 2018-11-25 kl. 18.46.04

Du indgiver sagen

Du udfylder vores formular og vedhæfter relevante dokumenter.

DIGURA vurderer sagen

Vi vurderer din sag ud fra de oplysninger, som vi har modtaget.

Hvis vi vurderer, at din sag har potentiale, tilbyder vi dig at føre din sag.

Skærmbillede 2018-11-25 kl. 18.46.27
Skærmbillede 2018-11-25 kl. 18.47.33

DIGURA fører sagen

Vi indgår først i dialog med din udlejer med henblik på at indgå forligsaftale. Hvis vi ikke kan nå til enighed med udlejer, så fører vi sagen ved Huslejenævnet. 

Endeligt afsluttes sagen, og du modtager din besparelse og DIGURA tager alene et servicegebyr af denne besparelse.

Hvad er det, der gør os anderledes, end de andre spillere på markedet?

Idéen til DIGURA er kommet af, at vi synes, det er alt for besværligt at få hjælp som lejer i Danmark. 

Synes du ikke, at det er tarveligt, at du skal betale 2000 kr. i timen for en advokat, der kan hjælpe dig med at føre en sag mod din udlejer? Så bliver gevinsten, du opnår, hvis du vinder, nemt ædt op af advokatsalær. 

Den anden mulighed er, at du som lejer, kan betale over 1000 kr. om året i kontingent til en lejerforening, der ikke nødvendigvis har de rette kompetencer til at hjælpe dig, når det kommer til stykket.

Vi synes ikke, at nogle af de løsninger er optimale for dig som lejer. 

Derfor har vi besluttet os for at gøre bedre hos DIGURA – og det synes vi selv, at vi er kommet ret godt i mål med.

Digital løsning, der gør det nemt og overskueligt for dig

Det kan godt være, at vi er iværksættere hos DIGURA – men vi har også en juridisk baggrund og en ordentlig tilgang til det at være lejer. 

Vi har udviklet en digital løsning, hvor vi ikke flår alt økonomi ud af ethvert krav, du som lejer kommer med. Og så er vi samtidig nogle af de bedste i landet, når det kommer til vores kendskab til lejeret.

Vi har udgivet bøger om lejeloven, vi underviser flere lejerforeninger i lejeret, og vi har selv bygget DIGURAs software op med vores specialiserede viden.

En anden og sidste ting er, at vi gerne vil gøre det så nemt for dig som muligt at føre en sag mod din udlejer, der stiller urimelige krav.

Med vores hjælp skal du ikke trækkes med en advokat, der ikke vender tilbage på dine opkald, eller en lejerforening, der kun holder åbent to dage om ugen. 

Vi stræber efter at være anderledes – og du vil hurtigt opleve, at vi er markant anderledes fra de andre spillere på markedet. Og det er vi særdeles stolte af hos DIGURA.

Hvad siger vores klienter?

Er du endnu ikke helt overbevist? Så læs, hvad et udpluk af vores tidligere klienter har at sige om os, og den service vi tilbyder.

Charlotte
28/04-2020
Læs mere
Jeg takker Digura og især Sandra for hurtig og yderst kompetent sagsbehandling. Er havnet i kløerne på en ekstrem udlejer og Digura har givet mig gode og effektive råd. Desværre er min udlejer resistent overfor mig og derfor har jeg nu helt trygt, overladt korrespondancen med udlejer. Jeg har oplevelsen af at blive mødt utrolig behageligt og med stor forståelse for min situation. Jeg anbefaler Digura meget varmt Tusinde tak Digura!
Mie
24/04-2020
Læs mere
Jeg har valgt at bruge Digura hele 2 gange faktisk. Jeg har kun været glade for deres hjælp og det at det er ude af vores hænder, vel vidende om at eksperterne hjælper med de uretfærdigheder der nu kan opstå med udlejer, er en betryggende tanke. De underretter en hele vejen om processen, uden at man er selv er involveret og skal tage konflikten med udlejer. Jeg håber at dog at det er sidste gang jeg får brug for jer. Men hvis jeg er så uheldig med en udlejer igen, er i dem jeg kommer til. Og man er garanteret en utrolig hjælpende hånd, som har ens bedste interesse. Tusind tak for jeres hjælp endnu engang.
Sabrina
09/03-2020
Læs mere
Er helt vildt glad for jeg hørte om DIGURA, gik så hurtigt og smertefrit med deres hjælp, havde regnet med en meget længere process.. Tusind tusind tak for hjælpen. De kan anbefales.
Mads Vangsgaard
27/08-2019
Læs mere
Vi havde problemer med vores udlejer som ikke svarede os med fyldestgørende svar angående kompensation for vores vandskade i lejligheden samt dertilhørende strømregning og rengøring. Mads kom på vores sag og hjalp os gnidningsfrit igennem med hurtige svar og nu har vi fået udbetalt 10.000 kr. Tusind tak for hjælpen og de er utrolig kompetente og søde inde hos Digura. Kan på det varme anbefales.
Rebecca
06/12-2019
Læs mere
Jeg kan kun anbefale Digura. Jeg boede i en lejlighed, hvor udlejer snød mig fra mine penge flere gange. Jeg fandt derfor Digura online og fortalte dem om min sag, hvilket de accepterede. De har nu indgået et forlig med min tidligere udlejer og jeg har fået mine penge tilbage. Jeg kan virkelig anbefale dem
Stina
09/10-2019
Læs mere
Digura hjalp os da vi fik en regning ved fraflytning der sagde over 40.000 for en lejlighed vi kun havde boet i i lige over et år! Kravet blev nedsat gevaldigt, og man må sige at pengene er givet godt ud, for teamet har taget sig af ALT efter vi havde sendt dem papirene. Jeg kan varmt anbefale Digura til folk der har problemer med deres lejemål! Og jeg vil helt sikkert bruge dem igen, hvis der skulle være problemer fremover
Natasja
14/03-2019
Læs mere
Super god service. Vi har fået halvdelen tilbage af vores depositum og vi digura har haft al kontakt med vores tidligere udlejer 🙂
Izabella
12/03-2019
Læs mere
Min tidligere udlejer prøvede at snyde mig med en urealistisk stor efterregning. Digura hjalp mig til en besparelse på lidt over 1/3 af regningen, og tidligere udlejer erkendte mit krav på hende tilsvarende til to måneders husleje, som hun ellers også prøve at snyde sig fra. Alt i alt er jeg glad og tilfreds! Digura er det hele værd.
Fiemaria
11/03-2019
Læs mere
DIGURA er igang med at hjælpe med mod privat udlejer, og selvom sagen endnu ikke er færdig har jeg indtil videre fået yderligere 5000 betalt tilbage - og langt hurtigere svar tid end kommunen. Dejligt at de tar kommunikationen med udlejer så man ikke skal stresse over det. 10/10!
Lisa
13/02-2019
Læs mere
eg har benyttet mig af Digura til at få tilbagebetalt næsten 5.000 kr. min udlejer havde opkrævet ulovligt over huslejen. Først forsøgte jeg selv at komme i konstruktiv dialog med min udlejer, som kun var afvisende og uforskammet. Digura overtog sagen og fik straks pengene hjem uden bøvl. Digura har ikke bare sparet mig for næsten 5.000 kr., men også en masse tid, frustration og negativ energi. Hurra for at der er kommet en spiller som Digura på markedet til hurtigt og effektivt at tage kampen op mod uærlige udlejere!
Gertrud
30/11-2018
Læs mere
Jeg har brugt DIGURA i forbindelse med oprettelse af en lejekontrakt for et pulterrum og kan varmt anbefale deres gratis onlineservice. Jeg fik at vide, at mine spørgsmål egentlig lå uden for det, de normalt beskæftiger sig med, men at de gerne ville rådgive mig. Jeg fik en grundig redegørelse for den relevante lovgivning og konkret rådgivning i forhold til min situation og det var en kæmpe hjælp. Jeg fik svar inden for et døgn og fik igen meget hurtigt svar på opfølgende spørgsmål. Super fin service! 1000 tak til Sebastian Juhl!
Tidligere
Næste

Vil du have testet din sag gratis? Få svar allerede i dag

Det tager kun 5 minutter at indgive din sag. Herefter vurderer vi din problemstilling med udgangspunkt i 4.500 afgørelser og den gældende lov på området. Du får svar samme dag.

Tjek, om du bliver snydt, eller om du har penge til gode.

Har du spørgsmål til os? Så sidder vi klar til at hjælpe dig. Giv os et kald på telefon 23 26 25 21, eller kontakt os via vores kontaktformular.

Vil du have testet din sag gratis?

Det tager kun 5 minutter at indgive sagen og herefter vurderer vi din problemstilling
med udgangspunkt i 4.500 afgørelser og gældende lov. Du har endda svar samme dag.

DEL INDLÆGGET

Del på facebook
Del på google
Del på linkedin
Del på print
Del på email