DIGURA home medlemskab
Fordelene ved et medlemskab hos DIGURA
Der er mange gode grunde til at blive medlem af DIGURA. Uanset om du står over for akutte udfordringer, har brug for kvalificeret rådgivning eller ønsker ekstra tryghed, hvis der opstår problemer i fremtiden, er et medlemskab en god investering.
Med DIGURA Home får du ikke kun juridisk rådgivning, men beskyttelse af hele dit lejemål – uanset beliggenhed og antal beboere.
Få juridisk sikkerhed for kun 2 kopper kaffe om måneden
DIGURA Home er den ideelle løsning til dig, som gerne vil føle sig sikker i sit lejemål, og som ønsker at kunne modtage løbende juridisk rådgivning fra kun 149 kr./md.
For at modtage rådgivning kræves et medlemskab hos DIGURA – dette sikrer, at du får målrettet rådgivning til dine specifikke problemstillinger. Hvis du henvender dig som ikke-medlem, kan du få en vurdering af, hvorvidt vi kan hjælpe, men vi tilbyder ikke gratis rådgivning.
DIGURA Home Sikkerhed
149,00 DKK
pr. måned
- Alt fra DIGURA Home
- Tjek af lejekontrakt
- Tjek af husleje
- Adgang til dokumenter
- Juridisk rådgivning
- 15% rabat på sager
Mindst 894,00 DKK + 199,00 DKK (oprettelsesgebyr) hen over 6 måneder, i alt 1.093,00 DKK.
DIGURA Home Sikkerhed Plus
295,00 DKK
pr. måned
- Alt fra DIGURA Home Sikkerhed
- Huslejevurdering og rådgivning
- Udarbejdelse af skrivelser
- Prioriteret juridisk rådgivning
- Prioriteret support
- 25% rabat på sager
Mindst 1.770,00 DKK + 199,00 DKK (oprettelsesgebyr) hen over 6 måneder, i alt 1.969,00 DKK.
Gennemsigtig prismodel
I modsætning til mange af vores konkurrenter, så opkræver vi ikke ekstra gebyrer for den service, som vi tilbyder. Hos DIGURA vægter vi gennemsigtighed højt, når det omhandler vores priser.
Vi er eksperter i lejeret
En digital løsning
Start allerede i dag
Når du tilmelder dig får du med det samme tildelt dit eget personlige rådgiverteam der står til rådighed for dig.
Juridisk rådgivning
Du kan med det samme begynde at bruge dit medlemskab ved at komme i kontakt med vores rådgiverteam.
Oplev sikkerheden
Hos DIGURA går vi meget op i tryghed, og vi bestræber os derfor altid på at svare dig i løbet af 2-3 hverdage.
FAQ
Hvis du har valgt halvårlig betaling, er der ingen minimumsperiode, så du kan opsige medlemskabet når som helst før kommende betaling.
Der er en bindingsperiode på 6 måneder. Denne bindingsperiode er indført for at sikre den nødvendige kvalitet i vores medlemskab.
Efter de første 6 måneder forlænges medlemskabet automatisk, medmindre du selv opsiger det. Du kan opsige medlemskabet når som helst efter bindingsperioden uden yderligere forpligtelse
Når du er et betalende medlem hos DIGURA Home, skal du foretage betaling forud.
Det er dit ansvar at sikre, at betalingen foretages rettidigt. Hvis betalingen ikke sker rettidigt, vil medlemskabet blive ophævet, og du vil modtage en faktura fra vores økonomiafdeling for den udestående betaling samt opsigelsesperioden.
Hos DIGURA går vi meget op i tryghed, og vi bestræber os derfor altid på at svare dig i løbet af 2-3 hverdage.
Rådgivning er inkluderet i medlemskabet, så der er ingen yderligere omkostninger forbundet med DIGURA udover den månedlige medlemsafgift.
Ønsker du, at din sag skal behandles af huslejenævnet, pålægges et gebyr på 357 kr. (2024). Dette gebyr går til huslejenævnet, ikke til DIGURA.
Ja – Hos DIGURA pålægges der et indmeldelsesgebyr på 199,00 kr. Dette gebyr betales én gang som en engangsudgift ved oprettelsen.
DIGURA er din ekspert inden for lejeretten, og vores primære mål er at arbejde for det bedst mulige resultat i din sag.
Vi kan dog ikke garantere noget resultat eller lignende, idét juridiske tvister altid vil kunne gå begge veje. Vi stræber dog altid efter at levere den bedst mulige rådgivning og repræsentation for at optimere dine chancer for en positiv udfald i din sag.
Vi tilbyder forskellige pakker for at imødekomme forskellige behov. Vores mest populære pakke koster 295 kr. pr. måned og giver dig bl.a. mulighed for at få udarbejdet juridiske skrivelser til din udlejer.
Er du i tvivl, er du velkommen til at sende en e-mail til [email protected] eller ringe til vores kundeservice på +45 23 26 25 21. Vi hjælper dig gerne med at finde den pakke, der bedst passer til dine behov.
Ønsker du at være proaktiv i dit forhold til udlejer? Vil du sikre, at alt er i orden? Og ønsker du fuld klarhed over dine rettigheder for at undgå uretfærdig behandling?
Hvis svaret er ja, så er et medlemskab hos DIGURA det værd!
Med et medlemskab hos DIGURA får du adgang til dit eget rådgiverteam, som altid er klar til at bistå dig. Hvis tvivlsspørgsmål opstår i dit lejeforhold, kan du sende dine spørgsmål afsted med det samme og få svar indenfor 2-3 hverdage.
Vi er her for at hjælpe dig!
Vi accepterer kortbetaling, herunder Visa Dankort, Visa Elektron, Mastercard og Maestro.
Du kan altid op- og nedgradere dit medlemskab efter behov.
Opgraderingen vil træde i kraft med det samme, og differencen vil blive opkrævet med det samme.
Nedgradering vil altid finde sted fra den næste betalingscyklus.
Kontakt dit rådgiverteam eller vores supportafdeling for at foretage op- og nedgraderinger.
Hos DIGURA går vi meget op i tryghed, og vi bestræber os derfor altid på at svare dig i løbet af 2-3 hverdage
Der sker automatisk løbende betaling fra det betalingskort, der indgår i dine betalingsoplysninger, indtil medlemskabet opsiges.
Hvis du mister dit kort eller du får et nyt, så er det vigtigt, at du kontakter DIGURA, så vi kan få opdateret dine betalingsinformationer.
Hvis dette ikke sker, vil dit medlemskab blive ophævet, og du vil modtage en faktura fra vores økonomiafdeling for den udestående betaling samt opsigelsesperioden.
Ja, vi fokuserer udelukkende på at repræsentere lejere. Dette er for at undgå interessekonflikter og sikre, at lejernes rettigheder bliver håndhævet korrekt.
Vores mål er at sikre, at lejere i Danmark har den bedst mulige beskyttelse i deres lejeforhold.
Fordele
Du sikrer hele adressen
Det er faktisk hele lejemålsadressen (den angivne adresse i lejekontrakten), som er beskyttet af DIGURA home.
Vi svarer altid hurtigt
Hos DIGURA går vi meget op i tryghed, og vi bestræber os derfor altid på at svare dig i løbet af 2-3 hverdage.
Vi lytter til dig
Vi har hjulpet mange forskellige lejere med forskellige problemstillinger, og det ligger os nært at være der for dig.