Hvordan kan vi hjælpe dig?
Hos DIGURA ved vi, at hver situation er forskellig og kræver forskellige løsninger.
Derfor har vi udviklet to koncepter, der giver os mulighed for at finde den løsning, der bedst passer til dine specifikke behov. Samlet set er vores to afdelinger udformet med det formål at imødekomme forskellige behov.
No Cure, No Pay
No Cure, No Pay er den ideelle løsning til dig, som har en meget specifik økonomisk konflikt med din udlejer. Denne prismodel betyder, at du kun skal betale for den juridiske service, når vi opnår en besparelse dig til.
De mest hyppige sager, som vi fører gennem No Cure, No Pay, er:
- Udlejer beholder depositum
- Udlejer opkræver ulovlige beløb fra lejer
- Fraflytningsopgørelsen er for høj
- Manglende individuelle forbrugsmålere i lejemålet / tillægsydelser
- Huslejen er for høj
- Ulovlige huslejestigninger
- Sager om forbrug i fremleje af enkeltværelser
- Sager om istandsættelse i fremleje af enkeltværelser
- Manglende modtagelse af indflytnings- eller fraflytningsrapport
Hvad får du med No Cure, No Pay:
- Gratis vurdering af din sag
- Sagsbehandling af eksperter
- Vi fører al dialog med udlejer
- Mulighed for sag ved Huslejenævnet
- Du slapper af, mens vi klarer alt
DIGURA home
DIGURA medlemskabet er den ideelle løsning til dig, som gerne vil føle sig sikker i sit lejemål, og som ønsker at kunne modtage løbende juridisk rådgivning telefonisk og på e-mail. Priser fra kun 99 kr./md.
De mest hyppige sager, som vi rådgiver om DIGURA Home, er:
- Skimmelsvamp i lejemålet
- Problemer med manglende vand, varme eller elektrisitet
- Mangler i dit lejemål, som din udlejer nægter at udbedre
- Vandskader i dit lejemål
- Hjælp til opsigelse
- Urimelige krav fra udlejer
- Problemer med kæledyr i lejemålet
- Manglende modtagelse af forbrugsregnskaber
- Huslejestigninger, nettopris ect.
Hvad får du med DIGURA Home:
- Dit eget juridiske team
- Overtagelse af dialog med udlejer
- Skabeloner til juridiske dokumenter
- Juridisk e-mail rådgivning