Har du brug for juridisk rådgivning?

Er du tvivl om dine rettigheder i forbindelse med en problematik i dit lejemål med din udlejer? Så kan du få juridisk rådgivning af DIGURA igennem vores medlemsklub

Hvad kan vi hjælpe dig med?

DIGURA rådgiver ugentligt flere hundrede lejere, som løbende oplever problematikker i deres lejemål og har brug for rådgivning vedrørende situationen. Som medlem kan du altid kontakte os og få svar på din problemstilling inden for 24 timer. 

Måske du bør blive en del af Danmarks førende medlemsklub?

Dialog med udlejer

Hvis du ikke selv er tryg ved at tage en dialog med din udlejer omkring problematikken, så kan vi overtage dialogen for dig eller rådgive dig til, hvordan du kan håndtere situationen.

Tjek af husleje og lejekontrakt

Som medlem hos DIGURA kan du løbende efterspørge et tjek af din husleje eller lejekontrakt, så gennemgår vi dem for at sikre, at din udlejer ikke snyder dig.

Skriftlig og telefonisk rådgivning

Som medlem hos DIGURA kan du både skrive og booke et opkald med en af vores rådgivere, som så kan svare på dine spørgsmål og afhjælpe din problematik.

Forskellige medlemspakker

Vi har tre forskellige medlemspakker for at sikre, at der er en løsning, som passer for dig. De er tilpasset efter hvor meget du ønsker at være indover problematikken. Dem kan du finde her.

Hvorfor vælge os?

Ved DIGURA har vi to argumenter: Vi har opnået et positiv resultat for vores klienter i 96% af de sager vi fører, og det er risikofrit for dig som lejer. 

Du skal kun betale os, hvis vi faktisk opnår et resultat for dig. Ellers er det helt gratis. Der er ingen grund til at betale 700-1000 kroner til en lejerforening, når du kan få hjælp af DIGURA og kun betale os, hvis vi faktisk vinder sagen for dig. 

trustpilotlogo

Anmeldelser fra Trustpilot

Hold, vent, se! Vi kan snakke nok så meget om vores software og vores evner, men her kan du se anmeldelser fra folk, som faktisk har brugt DIGURA. 

Ulrik Bendixen
28/08-2019
Læs mere
Jeg kom til Digura med en sag hvor jeg følte mig uretfærdigt behandlet. Som ung lejer kan man hurtigt drukne i regler og hvad man har ret til og ikke har. Digura har været gode til at forklare og hjælpe på den front. Selvom sagen måske ikke var det største, blev jeg taget godt imod og hele vejen igennem forløbet er der sagen blevet håndteret på en professionel og god måde. Vi ente også ud med et resultat alle parter kunne se sig tilfredse med.
Mads Vangsgaard
27/08-2019
Læs mere
Vi havde problemer med vores udlejer som ikke svarede os med fyldestgørende svar angående kompensation for vores vandskade i lejligheden samt dertilhørende strømregning og rengøring. Mads kom på vores sag og hjalp os gnidningsfrit igennem med hurtige svar og nu har vi fået udbetalt 10.000 kr. Tusind tak for hjælpen og de er utrolig kompetente og søde inde hos Digura. Kan på det varme anbefales.
Sara Holm
08/08-2019
Læs mere
Kan på det varmeste anbefale Digura til alle! Ved udflytning af lejlighed havde udlejer krævet penge for istandsættelse, som ikke fremgik af udflytningsrapporten, vi fik ingen opgørelser over vand og varme i hele lejeperioden m.m.. Som lejer følte vi ikke, at vi havde en chance. Vi fik så hjælp af Mads fra Digura, som altid har været hurtig til at svare på spørgsmål, og som derudover var rigtig venlig og professionel. De har sparet os for ca. 10.000 kr., så vi er meget tilfredse!
Christina Vesting
10/09-2019
Læs mere
Virkelig professionelle mennesker. De svarer hurtigt og grundigt via en fantastisk mail korrespondance. De er meget dygtige til det de laver og har helt styr på alle de regler der er. Kan klart anbefale dem til andre og skulle jeg en dag få brug for dem igen, vil jeg ikke tvivle et sekund på at kontakte Jer. Christina
Jesper Søkbæk
06/06-2019
Læs mere
Fremragende service, udlejer havde lagt det fast for os vi ville få 0kr og alt var brugt (16.000kr). Jeg må bare sige det var over alt forventning, hvor hurtigt processen gik. En service jeg vil dele med dem jeg kender som står i samme situation. Stort LIKE her fra!
Nikolaj Pedersen
18/05-2019
Læs mere
Vi tog kontakt til DIGURA i efteråret 2018 og fik tilknyttet Mads som sagsbehandler. Vi har netop fået en afgørelse i sagen fra Huslejenævnet og har fået nedsat vores husleje med 1400 kr. om måneden samt ca. 11.000 kr. tilbagebetalt. Jeg kan kun anbefale DIGURA for nem, behagelig og kvalificeret rådgivning
Martin Dahl
14/05-2019
Læs mere
Fremragende hjælp og hurtig respons på spørgsmål. Jeg vil anbefale Digura til alle som har problemer vedrørende lejeloven og andet! Jeg kan kun anbefale ALLE at tage far i Digura, De sætter sig hurtigt ind i din problemstilling og hjælper dig så hurtigt de kan selv en søndag aften!Jeg kan kun anbefale DIGURA for nem, behagelig og kvalificeret rådgivning
Yannick Årdahl
18/02-2019
Læs mere
Det er uden tvivl en af de bedste service, jeg længe har fået. Virkelig professionelt. Havde spørgsmål til en sag, der berørte mig en del. Jeg søgte lidt på nettet og faldt over Digura. Efter jeg havde fortalt om min sag, fik jeg allerede en uddybende forklaring få timer efter, hvor der blev forklaret hvordan jeg var stilet og hvilke muligheder jeg havde. Også endda gratis.
Tidligere
Næste

Bange for at blive snydt af udlejer?

Vi ser desværre rigtig mange lejere blive snydt i forbindelse med tillægsydelser. Det vil vi gøre op med nu. Få en gratis vurdering af din sag neden for - Måske kan vi sikre dig en stor tilbagebetaling...